כשהוא מצוייד בצ'קים על סך 80 אלף שקל, הגיע זהר זיסאפל, יו"ר רד תקשורת לבית הספר הגבוה לטכנולוגיה בירושלים, כדי להעניק מלגות ל-8 סטודנטים חרדים, כולם לאחר שרות מלא בצה"ל, הלומדים הנדסה במקום. עם סיום הטכס, זכה זיסאפל, המלווה מזה שנים את המוסד החינוכי הדתי-לאומי לקבל את אות יקיר בית הספר, כאות הכרה על "תרומה יוצאת דופן לתעשייה ולחברה בישראל ופיתוח המצוינות". כשהעניק את המלגות ציין זיסאפל בגאווה שבמטה הבינלאומי של רד בתל אביב ובמפעל היצור של החברה בירושלים יש בתי כנסת ולא שכח לקרוא לקהילה החרדית להשתלב בשוק העבודה ובמיוחד בהיי-טק. בסיום דבריו ביקש ממקבלי המלגות שלושה דברים: שיצליחו בלימודים, שלא ירדו מהארץ ושלא ישכחו סטודנטים נזקקים כשירווח להם אחרי שימצאו עבודה מכניסה.
לאחר קרוב ל- 20 שנות נסיון בעסקי העיתונות הישראלית (כעורך חדשות ומגזינים) ועם רקע מוצק בתחום התקשורת השיווקית לחברת היי-טק רב-לאומית, הקים נחום דוניצה בשנת 1995 את "דוניצה תקשורת שיווקית - DMC", חברה שתספק שירותי קשרי עיתונות ויחסי ציבור לחברות מתחומים כלכליים שונים - עם התמחות בתחומי ההייטק והביומד. המשרד, הנחשב לאחד המובילים בתחומו, נבנה על בסיס גישה ייחודית לתחום יחסי הציבור, תוך שילוב הייעוץ האסטרטגי עם ההוצאה לפועל הטקטית ומשרת כיום כמה מהגופים היותר גדולים בתחום ההייטק במשק הישראלי.
www.donitza.co.il
www.donitza.co.il